Post by prevkundistgradar on Feb 20, 2022 9:49:03 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Johnny Trigger - Sniper Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Johnny Trigger - Sniper Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats glitch primogems ▞▞▞
▞▞▞ Johnny Trigger - Sniper Game 2022 version ▞▞▞
Johnny Trigger - Sniper Game Jangovar bif
Ik heb voor het spel betaald.. niet vanwege de advertenties.. maar om jullie harde werk te ondersteunen! Het is echt leuk! Ik had je vorige spel ook gespeeld.. johnny trigger.. ga zo door! Wees niet te hebberig zoals andere spellen!
Reclame na reclame, toevoegen na toevoegen.
zelfs proberen
Ik ben niet de gelukkigste op dit moment, ik heb level 80 bereikt en nu komen de personages niet correct uit, dus ik kan drie van de vier in het bos doden en verschijnt nooit totdat ik dood ben definitief laadprobleem dat op 20 verschillende gelegenheden is gespeeld en heb besloten om de app te verwijderen en opnieuw te installeren die ik terug ga naar Waffle one. Ik zal een follow-up maken als ik voorbij level 80 kom, je kunt niet doden wat niet goed wordt geladen
Ik vind dit spel echt heel leuk. Het enige negatieve probleem dat ik heb is: 1) te veel advertenties ertussen 2) om de een of andere reden moet ik het spel opnieuw beginnen vanwege de advertenties...
Ik geef het een 3 sterren. De advertenties blokkeren mijn tablet. Ik moet de tablet negentig procent van de tijd afsluiten en opnieuw opstarten.
Goed gemaakt, soepel, leuke, sprankelende personages en omgeving, intuïtieve bediening, erg vermakelijk.
Het is zo frustrerend. Het spel werkt volkomen normaal. N plotseling vraagt het om toegang tot persoonlijke gegevens. Dit is niet eerlijk. Je hebt niet eens een afwijzingsknop. Het voelt als oplichting
Advertenties zijn frequent en van volledige lengte. De gameplay duurt gemiddeld ongeveer 10 seconden per scène, gevolgd door een advertentie van minimaal 30 seconden.
Dit spel is geweldig. Eindeloos plezier. Tonnen wapens. En koele huiden. Een probleem is echter dat er een storing is waarbij je helikopterpiloten niet kunt beschadigen. Behalve dat geweldige spel
Johnny Trigger - Sniper Game Jangovar joj
Toen ik die game zag, heb ik hem gedownload. Je weet waarom, want ik hou van snipergames en je weet ook in voodoo dat je games moet KIJKEN om skins te krijgen. Ik bedoel, kom op man. Ten tweede, de advertenties man de ADS zijn ZO irritant zoals de advertenties zeggen OM EEN SPEL TE DOWNLOADEN DAT IK AL FREAKING HAD. Ten derde, toen ik het downloadde, herhaalden de verdomde niveaus elk verdomd niveau, ik bedoel, kom op man. K ik ben klaar
Johnny Trigger - Sniper Game 動作 aekx
Als u het dradenkruis met uw vinger over het scherm beweegt, beweegt het dradenkruis slechts enkele millimeters in vergelijking met uw vinger die daadwerkelijk centimeters over het scherm beweegt, waardoor het vinden en/of achtervolgen van het doel onnodig moeilijk wordt!
Ik vind het leuk
Opzich leuk als tijdverdrijf, maar na een tijdje zijn alle niveaus herhalingen. Dan ben je er snel klaar mee.
Het is leuk
NEGATIEVE BEOORDELING! Ik heb dit spel zojuist gedownload en voordat ik zelfs het eerste niveau speelde, crashte de app! Ik gaf het toen het voordeel van de twijfel, maar het blijft maar gebeuren zonder waar ingame om het te melden. Ook voor vele advertenties! Ik begrijp dat je zo geld verdient, maar wauw!!!
Ik speel dis nog niet zo lang maar ik vind het nu al leuk😏
Uitdagend omdat de oefening goed is. leuk leuk leuk houdt me bezig Ik denk niet te veel aan mijn ex totdat ik stop met spelen😢
Johnny Trigger - Sniper Game Action phrn
Ik vind het een goede game, maar de eerste paar levels zijn vrij eenvoudig, maar een geweldige game
Dit is super leuk! Sorry, ik kan niets anders zeggen.
Het is grappig
Ik heb genoten van dit spel totdat ik pop-upadvertenties kreeg terwijl ik in andere apps zat. Ik begrijp dat dit soort spellen gratis zijn vanwege de advertenties in de app. Ik heb daar geen probleem mee. Wanneer de advertenties in andere apps verschijnen, is dat een probleem. Dit was de enige app die ik in een tijdje had toegevoegd en de advertenties verdwenen zodra ik deze app verwijderde.
Geweldig het heeft gewoon te veel advertenties om te spelen, maar het is nog steeds een leuk spel
Geweldig 👌 De graphics van deze game zijn echt goed, en de trillingen tijdens het fotograferen geven me echt een echte schietervaring. Topspel van 2020
Hapert veel
Gewoon gaaf!
Ten eerste heb ik de $ 3 uitgegeven om de advertenties tussen niveaus te stoppen, maar ze proberen je nog steeds bij elke gelegenheid advertenties te laten bekijken die optioneel zijn in ruil voor upgrades van je geweer- of wapenhuiden en dergelijke dingen. Ik heb meer dan 300 levels van dit spel gespeeld en het is in het begin leuk, hoewel erg gemakkelijk en vergevingsgezind. Als je eenmaal door de 4 of vijf kaarten bent gegaan, lijkt alles voor onbepaalde tijd te worden herhaald, wat betekent dat de niveaus waarschijnlijk procedureel worden gegenereerd. Het is gewoon een goede kleine tijdverspilling.
Sava spel
Ik vind deze game leuk als we maar konden bewegen en de misdadigers niet zouden kunnen ontsnappen Ik zou deze game vijf sterren hebben gegeven, repareer dit alstublieft
Veelste veel reclame, is om gek van te worden. Niet downloaden!
WindWings: Space Shooter آرکیڈ iln
Mwah. Leuke tijdverspiller die meestal een app voor het bezorgen van advertenties is, dus zet het geluid uit en stop na 5 seconden. Als je een pistool aan het nivelleren bent, nadat een advertentie is afgespeeld, moet je 10 seconden wachten voordat je op de volgende advertentie kunt klikken... Waarom??? Gameplay - veel te gemakkelijk. Niet genoeg misdadigers per level en ze staan daar maar. Vis in een ton - elk niveau. Al die advertenties bekeken en het wordt niet moeilijker. Ik ben op niveau 4427 en zal de installatie ongedaan maken. Lui programma. Zou kunnen, zou beter moeten zijn.
Het is een geweldige game, maar als je advertenties wilt bekijken om een wapen of skin op te halen, moet je op verliezen drukken omdat de advertenties niet werken, maar het zal zeggen upgrade om advertenties te verwijderen IK SPEEL 25LEVELS EN GEEN ÉÉN ADVERTENTIE, maar het maakt een verandering wel
Super wrede game shooter snipper geweldig om te bedienen en grafisch super snel en strak