Post by perlinkrolanlomp on Feb 17, 2022 13:12:05 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ DIY Fashion Star - Design Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ DIY Fashion Star - Design Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodigeneraattori kultaa ▞▞▞
▞▞▞ DIY Fashion Star - Design Game 2022 version ▞▞▞
Älä koskaan asenna. Kampaamo lukittu. Mekot lukossa. Kaunis meikki lukittu ja ruma meikki lukitsematta. Rumat kuviot avattu. Myös rumat mekot, joista voi tehdä itse, ovat auki. Joskus fanisi haluavat asioita, jotka meidän on ostettava oikealla rahalla. Jos et, epäonnistut siinä tee-se-itse. Myös monia mainoksia. Älä koskaan tuhlaa niin paljon tietoa Älä asenna.
Todella hyvä peli
Aluksi pidin pelistä, mutta siinä on paljon mainoksia ja jotkut liinat ja kengät ovat kiinni, joten se olisi huono!
DIY Fashion Star - Design Game როლური თამაშები mwx
Pidän tästä pelistä todella paljon, mutta yksi asia on sanottava, monet ovat lukossa ja meidän pitäisi maksaa rahaa niiden vapauttamiseksi, mutta kaiken kaikkiaan se on hyvä peli ....🥰🥰🥰😍😍
Joten en todellakaan välitä tästä pelistä. Se on hauskaa, mutta voit avata kaiken, mitä tarvitset. Ja asiakkaasi kysyvät lukittuja asioita. Minusta se on rahan vyötärö. Olen kuitenkin hakkeroinut mainoksia, offline-pelejä varten vain katkaise yhteys Internetiin. Annan tälle pelille kaksi tähteä
WOW, tarkoitan, että sain tämän pelin, enkä ymmärrä miksi se on ilmainen, koska minulle ei ole mainoksia, ei häiriöitä, ei vikoja, se on niin sujuvaa, että minun on odotettava, se auttaa paljon, kun olen poissa wifi-yhteydestä ja voin silti pelata, mikä hämmästyttää minä tho on MIKSI SE ON ILMAINEN?!?!? kiitos paljon siitä, että teit sen ilmaiseksi, yleensä ihmiset maksavat kaikista hienoista peleistä, mutta te ette tee sitä, kiitos paljon 😀😀😀😀😀😂😂😂🤩
Tämä peli imee sen niin paljon mainoksia ja se on niin hidas. Tämä peli on pahin peli, jota olen koskaan pelannut koko elämäni aikana. En suosittele sitä kenellekään. Lataus kestää ikuisuuden. Vihaan tätä peliä niin paljon. Luulin, että siitä tulee hauskaa, mutta se ei ollut. Minusta tuntuu pahalta jokaisesta sen läpikäyneestä. Älä asenna tätä peliä. Se ei opeta sinulle mitään. Se ei ole hauskaa. Se on hyvin tylsää. Kovaa. Palkattu
Mielestäni tämä peli on hyvä, koska rakastan tapaa, jolla suunnittelet ja arvioit erilaisia asuja.❤️
Tämä peli on erittäin viihdyttävä. Lapset rakastavat pelata tätä peliä. Tämä on erityisen kiinnostavaa tyttärelleni. Hän on erittäin aktiivinen. Mutta vielä yksi asia, muista, että mikään ei ole liian hyvää. Kuten, että tämä peli ei myöskään ole liian hyvä. Meidän pitäisi pitää tämä asia tasapainossa. Erinomaista palvelua jatka samaan malliin....... Erittäin paljon kiitoksia.
Minä rakastan tätä peliä! Mutta siinä on asioita, jotka sinun on todella ostettava. joten melkeinpä aiot katsoa lisäyksen, ladata sen, niin se on melkein kuin et voi tehdä muuta kuin valoisan puolen, voit tehdä paitoja, housuja, voit tehdä selfie-haasteita ja paljon muuta... vähän lisää!
Ihan hauskaa. ☺️ Rakastin tämän pelin pelaamista muodin ystävänä.Oli erittäin hauskaa saada luoda mukautettuja ulkoasuja ja omaa ainutlaatuista tyyliäni. Tämä peli piti minut kiireisenä, kun vanhemmillani oli kädet täynnä, ja pelasin sitä kokonaan uudelleen kolmen vuoden kuluttua. Super hauskaa! Eikä liiallista lisäystä. 👍🎮
Rakastan tätä peliä, mutta kaikki muuttuu jonakin päivänä, ja se saattaa avautua seuraavana päivänä, kun se on lukittu. Haluaisin tehdä mekkoja ja kampauksia, mutta vanhempani eivät anna minun ostaa mitään, joten saan inhottavia videoita, koska en voinut tehdä tilausta. Tällä hetkellä tilaukseni ovat vain sellaisia, joita en voi tehdä, joten minulla ei ole tilauksia tehtävänä. Kun siinä lukee sovelluksen ostaminen, ajattelin, että se tarkoitti yhtä tai kahta asiaa, ei puolikasta peliä. Tämä on asia, jota sinun tulee harkita, en ole ainoa tällainen. Kiitos!!
Rakasta tätä peliä. mutta valitettavasti en maksanut avaamisesta. on ikävää, että kaikki on lukittu tai se sanoo vain katsomaan videon ja sitten kohteet lukittuvat. Taidan purkaa tämän pelin
Todella söpö ja kulkee sujuvasti. Suurin ongelma minulla pelissä on, että siinä on jyrkkä maksumuuri. Jokaiselle osalle on hyvin rajallinen määrä vaihtoehtoja (meikki, vaatteiden suunnittelu jne.), ja kokonaisia osia, kuten kampauksen vaihtaminen tai mekkojen tekeminen, lukitaan kokonaan, ellet maksa noin viisi dollaria kukin. Joskus saat tehtäviä, jotka voisit suorittaa vain, jos maksaisit näiden osien lukituksen avaamisesta, ja tehtävät vain jäävät sinne ilman selvää tapaa poistaa niitä. Kaiken kaikkiaan niin hauskoja kuin osat ovatkin, siitä tulee vain turhauttava kokemus. Olisi mukavaa, jos vaihtoehtoja voitaisiin tilapäisesti avata mainoksilla tai vaihtaa pelin sisäistä valuuttaa ostaaksesi uusia materiaaleja tai jopa vaihtaa vaihtoehtojasi 24 tunnin välein. Tässä pelissä on paljon potentiaalia, ja haluaisin nähdä sen päivitetyn ystävällisempään käyttäjiä kohtaan, joilla ei ole varaa kuluttaa rahaa sovellukseen.
KAKSI mainosta pelin ensimmäisen 90 sekunnin aikana? poista asennus
Monster Defense King Strategiya xrbs
Peli on mukava tämä on syy antaa 2star peli on hullu paljon mainoksia ja en pidä tytön puku kaikesta pahasta En pidä tytöistä Tarvitsen kauniin naisen, mutta silti mukava, annan sinulle 2 pistettä ei koskaan voita pelin palkintoa tee toista peliä minä napsautan valinnaista huono huono huono huono typerys hullu hullu
Se oli ok. Minun piti maksaa mekkojen tekemisestä. Lopulta en saanut mekkoja. Kaiken saaminen maksaa 7,00 puntaa, jos saisit kaiken yhdessä ilmoituksessa, saatan asentaa sen uudelleen. Myös mainoksia on paljon. Jos ratkaiset ongelmat, muokkaan tätä ja asensen sen uudelleen. Tekemistä on paljon ja jos saat kaiken asennuksen yhteydessä, monet ihmiset antavat sinulle 5 ***** tähteä 🌟🌟🌟🌟🌟
Se on hyvä peli. Syy miksi annoin 3 tähteä, koska se latautuu hitaasti ja liian paljon mainoksia. PLS vähemmän mainoksia ja latautuminen on hieman nopeampaa. Kiitos. LOL.
se ei ole huono peli, jos pidät vaatteiden tekemisestä, siitä tulee entistä hauskempaa, mutta vähän tylsää aluksi, koska olen tehnyt vaatteita tarroista, jotka menevät paitoihin ja asiat ovat vanhoja tästä ajasta, pitäisikö sanoa, että ehkä se on minä, mutta olen niin yrittänyt nähdä emojit ja sitä suurin osa niistä on ja tarrat ovat rumia 🙈 voit tehdä paremmin ehkä sydän tai jotain sellaista
Se on tavallaan hyvä, mutta siellä on liikaa mainoksia, ja vihaan sitä. Se on hyvä peli, mutta se on parempi ilman mainoksia, vaikka se on minun mielipiteeni.
Tee itse -muotipeli on mukavaa ja hyvää, mutta jotkut tasot on lukittu ja meidän on maksettava siitä rahaa, en pidä siitä
Tämä peli on erittäin mielenkiintoinen, mutta tässä pelissä on monia lisäyksiä
😍😍
Annan sille 3 tähteä, koska sen lataaminen vie aikaa ja siinä on niin paljon mainoksia, mutta se on mukava peli, rakastan, korjaa nämä kaksi ongelmaa kiitos!
Se on hämmästyttävä peli. Mutta toivon, että joidenkin tee-se-itse-asupyyntöjen ei tarvitsisi pakottaa sinua ostamaan niitä. Joten 3 tähteä.
erittäin hauskaa, mutta voit tehdä vain 2/5 asioista maksamatta, joten annoin sille 2/5.
Se oli hieno peli, mutta lopetin sen pelaamisen, koska siellä oli liian paljon mainoksia ja liian monia asioita, jotka vaativat rahaa, mikä tarkoittaa, että oli paljon asioita, joita et voinut tehdä. Jos korjaat nämä ongelmat, asensin mielelläni uudelleen, koska olen vasta 12-vuotias.
Ennen kuin pidin tästä pelistä, mutta aikanaan peli alkoi ärsyttää minua, koska et voi avata jäljellä olevia vaatteita etkä voi pukea hiuksiasi, mikä on erittäin ärsyttävää ja tylsää, emmekö voi avata kaikkea ja joskus sissorit eivät toimi nopeasti y Ole hyvä ja yritä uudelleen tutkia peliäsi, kiitos. Jos teet pelistäsi mahtavan, haluaisin siitä enemmän seuraajasi meenah babe.
Pidän todella tästä pelistä, koska voit käyttää omaa luovuuttasi suunnittelussasi, mutta olen vasta aloittanut, ja on tiettyjä vaatteita, joita en voi käyttää, koska minun on ostettava ne. En vain ymmärrä sitä.
Mahtava peli:)mutta mainoksia on niin paljon, että se alkaa ärsyttämään ja vihaan kuinka sinun täytyy ostaa kaikki
DIY ファッションスター ロールプレイング thrd
Tämä peli on erinomainen, sillä kampaamo ei avaudu, mutta muut asiat ovat erittäin mukavia
Ossom-gane mitä olen koskaan pelannut. Vain 1 ongelma, hiuskylpylä on lukittu ja tarvitset oikeaa rahaa sen avaamiseen, ratkaisemiseen ja peli on paras. Lyön vetoa, että kun olet pelannut pelin, annat sille myös 5 tähteä, joten ystävät lataavat sen ja pelaavat sitä. Olen 10-vuotias ja rakastin sitä, sen ossom ei ole sanaa mielessäni kuvaamaan sitä. Se on vain ossom...... Rakastin sitä erittäin, erittäin paljon.......
Star du stylisme Jeux de rôles ztn
Se on kuin tee-se-itse-suunnittelupeli, mutta jollekin!!!😌. Kokeile sitä, se on ilmainen! Kiitos coco play.Voit lähettää videoita tee-se-itse!!!!!!!!!!✌️. Suunnittelu ❤️❤️❤️! Ota valokuvia tee-se-itse-suunnittelustasi 🌸. Enemmän kuin muut pelit! Luota minuun ja pelaa sitä ilmaiseksi!
Tämä peli on uskomaton Olen aina halunnut olla muotisuunnittelija. Tämä peli opetti minulle, että se, että haluamme olla yhtä, ei tarkoita, että voimme olla, mutta se on hyvä asia, koska tämä peli antaa sinun tehdä sen, se on nuori ihmiset haluavat tulla muotisuunnittelijoiksi ja he haluavat tehdä sen nyt, he voivat tehdä sen täällä