Post by perlinkrolanlomp on Feb 17, 2022 12:51:01 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Draw a Stickman: EPIC 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Draw a Stickman: EPIC 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder generator mønter ▞▞▞
▞▞▞ Draw a Stickman: EPIC 2 2022 version ▞▞▞
Det er meget godt og episk, men det faktum, at du skal betale for hele spillet og betale for, at annoncerne forsvinder, er bare for mange penge.
Draw a Stickman: EPIC 2 Авантуристичке liyq
Det ville have været et fantastisk spil, men det er ret irriterende for den eneste måde at fortsætte eller få bestemte gåder på er at betale og få andre blyanter/penne.
dette spil er det bedste, men jeg giver dette 3 stjerner, for hvis jeg prøver at trykke på knappen færdig, er den frosset, farven sidder fast der ingen knapper bare det
Når jeg smelter eller dør, og når der kommer en annonce, klikker jeg bare på fortsæt, men jeg starter fra begyndelsen, det spilder mit batteri, og det ville have været bedre, hvis vi bare kunne fortsætte
Draw a Stickman: EPIC 2 アドベンチャー pcjg
Jeg kan ikke komme op på niveau 7, fordi det er for svært at betale. Det er også godt, når jeg bruger DRAWN BELOW👍
jeg elsker dette spil 💙💙❤❤❤❤😍😍😁😁😁😁🏁🏁🏁
Er det virkelig gratis, hvis du skal betale for resten af det efter at have investeret? Sjovt, men hvorfor gøre det "gratis", hvis du bare skal få os til at betale for resten af det, når du bare kunne købe den fulde version. Jeg hader det, når virksomheder gør dette, selvom jeg forstår hvorfor.
Dette er et fantastisk, fantastisk, eventyrligt spil, men kun én ting. Dette skal være gratis. Der skal BETALES for hele spillet, men jeg kan ikke betale. Så det er i bund og grund ligesom at betale for spillet i play store. Jeg håber virkelig, du kan gøre det gratis. Men alt i alt et godt spil.
Jeg elsker spilgrafikken er god, du kan lave dine egne værktøjer, men hele spillet er ikke gratis. Du har annoncer for at tjene penge i en proversion. Hvorfor er det ikke gratis
Jeg købte hele spillet. hvilket er SUPER SEJT! Jeg har aldrig gjort dette før, efter ofte at have forsøgt at komme med på blækvilfortet, var slutningen følelsesladet 😫😩😭. men jeg er EN STOR FAN AF EPISKE STICKMAN-SPIL. epic 1 2 3 er min favorit! Jeg anbefaler at rette fejl og installere. dine drømme bliver til virkelighed! Jeg kan også godt lide det tegnede nedenfor, flagermusene rotter, nisser, stenslanger. fedt nok! og dobbeltgængeren. prøvede så hårdt at slå ham, men ja, det bliver også rigtigt, dette spil vil underholde dig!
Dette er et fantastisk spil! Jeg giver det en 5 stjerne, hvis: 1. Dette spil kan være gratis, det er ikke nødvendigt at købe hele spillet og heller ikke vente.. Jeg kan virkelig kede mig og udskyde dette spil bare for det!. Så tag venligst disse oplysninger og lav måske et bedre spil for os at spille, du behøver ikke at gøre dette, men jeg håber du gør det, tak.
Draw a Stickman: EPIC 2 સાહસિક vywe
Det er et ret godt spil! Jeg har set videoer fgteev afspille dette, men når jeg afspiller det, SÅR JEG ALTID FAST PÅ INDLADSSKÆRMEN! Har dette brug for wifi? Kræver dette meget tid? reparer dette, eller har jeg problemer.
fantastisk spil, men da jeg så gratis, var jeg forvirret, og da jeg var færdig med de første to kapitler, kunne jeg ikke gå længere og skulle BETALE, da jeg plejede at spille meget af dette spil og ikke skulle BETALE KONTANT
Hej Hitcents jeg elsker dette spil!!!😍😍 Men grunden til at jeg sætter 4 stjerner i stedet for 5 er fordi jeg ikke kan få puslespilsbrikken fra slangekraniet og det er det eneste jeg skal bruge for at få mesterudstyret og rustningen så kan du ordner det, og kan du prøve at gætte, hvornår det vil blive rettet i Hitcent-meddelelsen? Pls Pls Plssssssssss!!!!!!🥺🥺🥺
da jeg var færdig med min karakter, fryser den skærmen, jeg ved ikke, hvorfor den er så mærkelig, jeg prøvede at afinstallere og installere, der skete ikke noget, men venligst ret denne fejl!
Jeg kan huske, at jeg spillede dette for et stykke tid siden, det er alligevel ekstremt irriterende, at jeg skal betale for halvdelen af spillet, men det underholdt mig lidt.
Mà bên kia không có ai chỉ giận hết Làm sao để làm cây cúp cho người đó
Da jeg først gik ind i spillet, tegnede jeg min figur, og så frøs den bare min skærm. Jeg tænkte "okay, prøv bare igen", og jeg tog fejl. Jeg prøvede flere gange, men der skete ikke noget. Udviklere, ret venligst dette, og jeg vil downloade dette igen.
Dette er et godt spil, det er meget kreativt, jeg har ikke set noget lignende før. Men efter at have købt det fulde spil, fandt jeg en fejl, hvor hver gang jeg kommer til mine onde venners slot, hvis jeg afslutter, vil alle mine fremskridt gå tabt. Og vil fortsætte med at gå tabt, uanset min progression efter det sker, indtil jeg afinstallerer og geninstallerer det. Jeg kan ikke finde ud af hvorfor det sker ;-;
Jeg købte den fulde version, og da jeg afinstallerede appen, var mit køb VÆK. Dårlig app, den stjæler dine penge. Køb IKKE den fulde version, for hvis du afinstallerer den, er dine penge blevet stjålet.
Jeg har en anmodning om at tilføje multi-player i dette, og dette spil er fantastisk, men grunden til, at jeg har givet 4 stjerner er, at det giver en akavet følelse, mens du spiller, og historien er slet ikke klar.. Jeg er ked af det, men det er sandt for mig 😑
Dette spil er ret godt, jeg spillede det på min anden enhed, og det er ret godt, selvom du skal betale for andre niveauer, jeg er ked af, at jeg skal betale, men det er stadig et ret godt spil, i det mindste har du 2 niveauer gratis!
det er ret godt, men det er lvls 3, og jeg er nødt til at slette spillet for at få det rigtige spil og slippe af med mine stickmen, der tog timer efter timer at gøre, hvorfor jeg giver det 3 stjerner
Helt ærligt, spillet og grafikken er god, det er bare mine forældre, der ikke køber noget til mig, der er relateret til videospil, så jeg kan ikke købe hele spillet. Spillet er et rigtig godt spil, jeg ville bare ønske, jeg kunne få hele spillet.
Super sjovt, men jeg aner ikke hvorfor nogle niveauer skal betales for. Min søster sagde, at alt var gratis, men af en eller anden grund kan jeg kun komme til niveau 3 og ikke komme til det andet niveau. Det bliver ved med at fortælle mig at jeg skal betale, men jeg ved ikke hvorfor. Hitcents, skal dette være gratis eller betalt? Jeg har ingen ide.
Jeg nød faktisk spillet, men det overraskede mig, da jeg nåede niveau 3, at der stod, at jeg skulle betale for det ......det er meget misvisende, for der står, at det er et gratis spil, jeg har haft det på min telefon i omkring en uge nu at spille, når jeg havde fri, bare for at finde ud af, at jeg skal betale, er en nederdel. Jeg ville have fået den slettet. Mit svar til dig: nej det gør det ikke
Denne spildemo er god, men der er kun to kapitler. Der plejede at være 3. Men jeg kan stadig komme ind i det tredje kapitel med en fejl. Det eneste jeg skal gøre er at klikke på start kapitel og klikke på næste side rigtig hurtigt. Jeg kan virkelig godt lide dette spil, og jeg vil have det til at være det bedste, som det kunne være, så fix det her, der har været ude i fire år. Jeg tror?
Det er fremragende. Men du spørger: "Hvorfor fire stjerner?" Nå, fordi du skal betale for at fortsætte spillet. Du kan bare nå lvl 1 og 2. Jeg kan ikke engang prøve at købe det! Det virker ikke, men...jeg kan godt lide det, fordi du kan tegne din egen karakter og en masse figurer, du vil have!
Desværre savner jeg den gratis, og hvorfor skal du betale for kapitel 2? Det er spild af penge. Folk kan ikke spille det normalt på grund af "Betal for kapitel 2".
Jeg købte hele historien, jeg slettede denne årsag til fuld lagerplads, så downloader jeg den igen i dag efter at have renset mit lager, men mit køb er væk (jeg sletter dette for 2 år siden) jeg vil ikke anbefale dette til nogen, der bliver ved med at have fuld hukommelseslagring, desværre slettede jeg al købshistorik på 2 år eller ældre, så rip
Dette spilder bare plads på din telefon. det lader dig kun gå til det andet niveau, før du skal betale. 2 stjerner⭐⭐ fordi det var et fantastisk spil, indtil jeg skulle betale. Jeg betalte ikke.
Fantastisk spil, men jeg ville ønske, at niveauerne alle ville være gratis, fordi der kun er to kapitler, der kan spilles, hvilket gør spillet lidt kedeligt, så udvid kapitlerne og lav kun det sidste kapitel i det mindste for at betale. Jeg vil gerne spille mere, men jeg har ikke nok penge til at købe det, så udvid venligst
Det tog 5 timer, så det kan indlæses, da jeg kom ind i bogen, så reparer dette og gør tegn i navnet længere, og mit batteri døde, opladede det i 4 timer. DU LØSER IKKE DETTE, HVIS DU LIGEREDE DET JEG GIVER 5 STJERNER TILBAGE!!!
Tasty Planet Forever Action hfx
Det er okay, men fordi jeg giver det 3 stjerner, fordi 1. niveau 3 er HÅRT 2. Jeg skulle betale for resten af niveauerne 3.(dette skete for nylig). Da jeg var færdig med at lave min karakter og min ven (med undertail-tema) lukkede den appen, jeg prøvede at genåbne den, men den blev ved med at gøre det. Men grunden til, at jeg ikke gav den 1 stjerne, fordi jeg faktisk kan lide spillet, er det bare dem 3 ting jeg nævnte
du skal virkelig betale for resten af spillet og annoncerne. Selvom animationerne er gode, skal spillet være helt gratis, jeg selvom jeg ville spille hele tiden, men nej.
Draw a Stickman: EPIC 2 Dobrodružné cmxb
Dette spil er rigtig godt. Faktisk er alle dine spil virkelig fantastiske! Men den dårligste ting i dine spil er at betale for at spille hele spillet. 😢😢